عکاسی از کودکان

لازم نیست در عکاسی از کودکان به آنها ژست خاص و مصنوعی بدهید چرا که هم زمان زیادی از خود می گیرید و هم آن کودک را خسته و بی حوصله خواهید کرد. اگر به دنبال ثبت عکس های زیبایی از کودکان هستید لازم است با روحیات آنها بیشتر آشنا شوید و سعی نکنید حالات طبیعی آنها را از بین ببرید و مانند یک مدل از او ژست عکاسی بخواهید.

عکاسی از کودکان مستلزم رعایت برخی از نکات می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • در ابتدا باید بدانید تمامی کودکان شیطنت ها و رفتاارهای منحصر به فردی دارندو نمی توان برای مدت طولانی آنها را در یک جا ثابت و بی حرکت نگهداشت. پس لازم است عکاس کودک با تسلط کافی ، فرصت شناس و دارای سرعت عمل باشد. که در موقع مناسب سریعا بی معطلی عکس خود را ثبت نماید.
  • کودکان بسیار معصوم و جهره معصومانه ای دارند و ذاتا نیز شیطنت هایی را دارند. عکس فوق العاده ای ثبت خواهید کرد اگر بتوانید هر دو این شخصیت ها را در عکس ه نمایش بگذارید. برای این کار از کودک بخواهید مشغول بازی شعر خواندن تعریف داستان و… باشد تا با حالت طبیعی و سر شوق با شما ارتباط بگیرد سپس این شما هستید کعه در این حین باید از زوایای مختلف موقعیت ها و عکس های زیبایی را شکار کنید.
  • ژست های مصنوعی و یا رتوش های غیر طبیعی برای اطرافیان و خود کودک نیز در سالهای آینده جذاب و دلنشین نخواهد بود پس بگذارید کودک با نشاط و حالات طبیعی خود در عکس شما ظاهر شود. اصلا لازم نیست به کودک بگویید قصد عکاسی از او را دارید چرا که ممکن است از حالت طبیعی خود خارج شود و یا به لجبازی کودکانه دست بزند.
  • اگر وجود اسباب بازی آسیبی به تم و دکور عکستان نمی زند هیچ اشکالی ندارد که در عکس شما نمایان شود.
  • در لحظاتی که کودک خسته و مضطرب می شود وجود والدین و یا اسباب بازی ها می تواند آرامش و شادابی را به کودک برگرداند.
  • یکی از دقایقی که شما می توانید خنده های از ته دل کودکان را ببینید و ثبت نمایید زمانی است که با یکدیگر مشغول بازی و شیطنت هستند، حتی قهر کردن آنها با یکدیگر هم می تواند عکس جذاب و زیبایی را به یادگار بگذارد.

در آخر باید ذکر شود که هنر یک عکاس حرفه ای این ست که بتواند همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشد. که آن نیز مستلزم داشتن تجربه کافی و شناخت روحیات کودکان می باشد.

آتلیه تخصصی نوزاد، کودک ، بارداری و خانوادگی ترمه با بهره گیری از تجهیزات و کادر مجرب و صمیمی ، بدون دریافت ورودی ، بدون حداقل سفارش و حداقل تعداد عکس و با داشتن انواع لباس های متنوع برای کودکان که استفاده از آنها کاملا رایگان می باشد هزینه عکاسی را پایین آورده است. تا افتخار میزبانی تمامی شما عزیزان دار داشته باشد. برای رزرو وقت از قبل با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۷۲۵۹۰۱

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خیابان پیروزی ، ۱۰۰ دستگاه ، بین رستوران خشت بهشت و فست فود جیلیزویلیز پلاک ۵۲۴ طبقه۴ واحد۸
  • 09122725901
اسکرول به بالا