آتلیه عکس کودک

عکاسی در آتلیه تخصصی عکس کودک نیازمند صبر و حوصله می باشد چرا که نوزادان و کودکان به دلیل عدم حوصله و شناخت کامل قوانین فضای عکس ، با بازیگوشی و شیطنت کردن به توصیه های عکاس و والدین خود توجه نمی کنند.

در واقع یکی از پرچالش ترین کارها برای خانواده ها عکاسی از فرزند دلبندشان است که البته کار دشواری می باشد. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و موفق به گرفتن عکسهای زیبا نشدید، پیشنهاد می کنیم به آتلیه ترمه تشریف بیاورید.

عکاسان آتلیه تخصصی ترمه با صبر و شکیبایی ، آشنایی با روانشناسی کودک و ایجاد صمصمیت با فرزند شما در محیطی شاد و آرامش بخش خاطرات عضو جدید خانواده شما را ثبت می نمایند.

صحبتی با والدین عزیز:

مامان و باباهای زیادی گمان میکنند می توانند فرزند خود را به هر عکاسی برده و عکس آن را بندازند. اما اینگونه نیست عکاسی کودک لازم به تخصصی دارد که در هر آتلیه ای یافت نمی شود و برای دریافت عکسی با کیفیت و باب طبع خود ، لازم است به یک استودیو تخصصی عکس کودک تشریف ببرید. درواقع یک عکاس حرفه ای کودک می داند چگونه رفتار کند تا یخ کودک شکسته شود و برای دوربین لبخند بزند.

صحبتی با عکاس آتلیه کودک:

بهتر است برای جلب نظر تمامی کودکان و والدین آنها دکورهای متنوعی را بچینید ، حتی می توانید از والدین بخواهید چند اسباب بازی محبوب کودک را همراه خود بیاورند.

دیگر آنکه برای راحتی کودکان بهتر است آتلیه از نور کافی برخوردار باشد تا کودک همکاری بیشتری با شما نماید.

امروزه با گسترش علم عکاسی شاهد تنوع زیادی در زمینه آتلیه های نوزاد ، کودک ، بارداری و خانوادگی هستیم. که این کار را برای انتخاب بهترین آتلیه کودک برای عکاسی فرزندان سخت کرده است. همینطور پس از یافتن آتلیه خوب ، قیمت و هزینه عکاسی هم مطرح می گردد.

استودیو عکس و فیلم کودک ترمه این مژده را به شما عزیزان می دهد که با ایجاد شرایط مساعد از جهت رعایت نظافت و بهداشت ، ایجاد محیطی شاد و آرامش بخش و دمای مطلوب و همچنین پایین آوردن قیمت عکس  نوزاد ، عکس کودک ، عکس بارداری ، عکس خانوادگی ، مفتخر است میزبان تمامی والدین عزیز به همراه دلبندانشان باشد. برای رزرو وقت آتلیه (وقت عکاسی) با ما تماس بگیرید مشتاق دیدارتان هستیم.

۰۹۱۲۲۷۲۵۹۰۱

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خیابان پیروزی ، ۱۰۰ دستگاه ، بین رستوران خشت بهشت و فست فود جیلیزویلیز پلاک ۵۲۴ طبقه۴ واحد۸
  • 09122725901
اسکرول به بالا