اهمیت دکور آتلیه کودک تهران

دکوراسیون آتلیه مناسب کودک

یکی از دغدغه­های مهم خانواده­ هایی که به آتلیه کودک مراجعه می­کنند، دکور آتلیه کودک تهران و یا شهرستان محل سکونت آنها است. بسیاری از والدین پس از چندین بار مراجعه به یک آتلیه، دکور برایشان تکراری می شود و به دنبال آتلیه­ مناسب دیگری می­گردند. در آتلیه نوزاد ، کودک و بارداری ترمه تلاش شده است که این دغدغه به حداقل برسد. به این صورت که با مجهز بودن به لباس و دکورهای متنوع، در اشکال و رنگ­های مختلف این مشکل را پایان داده است. ما با درنظر گرفتن سلایق مختلف شما عزیزان ، این امکان را فراهم آوردیم که تصاویری دل نشین را به ثبت برسانید که مرور آنها بر لبانتان لبخند بنشاند.

 

دکور آتلیه کودک

 

شاخص­های آتلیه مناسب کودک

بهترین آتلیه کودک چه ویژگی­هایی دارد؟ می­توان گفت آتلیه­ای است که علاوه بر مجهز بودن به چندین نوع لباس و دکور، بتواند به روز بودن دکوراسیون خود را حفظ کند. علاوه بر این باید بتواند برای سلایق مختلف دکور خاص خود را طراحی نماید. آتلیه کودک و بارداری ترمه در شرق تهران واقع در پیروزی مفتخر است اعلام نماید که به عنوان یکی از بهترین آتلیه های نوزاد ، کودک ، بارداری و خانوادگی در تهران شناخته شده است . ما دکورهای متنوع مناسبتی مانند دکور نوروز و دکور یلدا ، دکور کریسمس، دکور هالووین و دکور ولنتاین ، دکور تم مدرسه ، دکور فصل بهار، دکور فصل تابستان ، دکور فصل پاییز ، دکور فصل زمستان، دکور محرم و… را در برنامه خود جای داده ایم. همچنین دکورهای متنوعی برای دکور تولد با تم های تولد مختلف همراه با بادکنک آرایی و ماکتهای کیک برای کودکان و بزرگسالان ، دکور دندونی، دکور ماهگرد، دکور نوزاد و ده­ها پس زمینه و دکورهای رنگی و شاد و کلاسیک دیگررا برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

 

دکور مناسب برای آتلیه کودک

 

فراتر از شاخص­ها را با ما تجربه کنید

آتلیه نوزاد ، کودک ، بارداری و خانوادگی ترمه دارای انواع لباس برای کودکان در سنین و ماه­های مختلف می­باشد. همچنین ست­های لباس دوقلویی، مادر پسری، مادر دختری، خواهر برادری، خواهری و برادری در سایزهای مختلف می باشد. با توجه به اینکه این روزها در استفاده از تمامی خدمات قیمت یک فاکتور کلیدی است؛ ممکن است علاوه بر کیفیت به دنبال آتلیه کودک ارزان باشید، به شما این مژده را می­دهیم که می­توانید بدون هزینه ورودی و بدون سقف از این خدمات و اکسسوری­ها و لباس های مادرو کودک استفاده کنید.

 

دکور زیبای آتلیه کودک

 

انعطاف پذیری در خدمات

والدین محترم می­توانند از یک ماه تا یک هفته پیش از تولد نوزاد خود، با ما جهت رزرو وقت هماهنگ نمایند.

 

همچنین این امکان وجود دارد که عکاسی و فیلمبرداری را در منزل خود ، یا در آتلیه و یا به صورت پکیج های عکس و کلیپ فضای باز (باغ و عمارت) تجربه نمایند. اگر والدین سفارش عکاسی در منزل و یا فضای باز را داشته باشند، عکاس با توجه به سلیقه والدین ، مقدار لازم از وسایل عکاسی را با خود به منزل می­آورد.

لازم به ذکر است قبل از آنکه فیگور عکسی را پیشنها دهید در نظر داشته باشید که هر نوزاد و کودکی با توجه به توانایی بدنی خاص و روحیاتی که دارد، عکاس برای او فیگور انتخاب می کند و به فنون عکاسی اقدام می نماید؛ شما نیز با همراهی و همکاری با عکاس می توانید لحظات زیبایی و عکسهای بی نظیری را از دلبندتان ثبت نمایید. در این صورت است که علاوه بر جلوگیری از ناراحتی نوزاد، عکس­های زیباتری خواهید داشت. اطمینان داشته باشید، عکاسان باتجربه ما در ارتباط با کودک و درک روحیات او در این کار مهارت کافی را کسب کرده­اند.

 

بهترین دکور آتلیه کودک تهران

 

با خیال آسوده عکاسی کنید

آتلیه مناسب کودک، آتلیه ای است که در آن به صورت مداوم دمای محیط بررسی شود؛ به خصوص در صورتی که عکاسی از نوزاد باشد، دمای متعادل بدن نوزاد اعمال ­شود. خوشبختانه در آتلیه کودک و بارداری ترمه این ملاحظات در نظر گرفته می­شود. همچنین محیط عکاسی، لباس و وسایل مورد استفاده به طور مداوم ضدعفونی می­گردند. دراین شرایط شما عزیزان می­توانید با خیالی آسوده به عکاسی کودک دلبند (عکاسی بارداری یا عکاسی خانوادگی ) خود مشغول شوید.

 

آتلیه کودک خوب تهران

 

شرایط خاص نوزاد را در نظر داریم

در یک آتلیه مناسب کودک شرایط خاص هر نوزاد باید مد نظر باشد. بعضی نوزادان از خوابیدن به حالت دمر بیزارند، بعضی به لمس شدن بسیار حساس هستند و بعضی دیگر قنداق شدن را دوست ندارند.

با توجه به این حالت­ها و حالت­های مختلف دیگر، عکاس نوزاد، با دیدن نوزاد از نزدیک و با مشورت ولدین، در خصوص شرایط خواب و خصوصیات نوزاد ؛ و در نهایت با توجه به سلیقه والدین و مهمتر از آن شرایط جسمی و روحی نوزاد مناسب­ترین فضاهای عکاسی را انتخاب می­کند. در پایان هم نوزاد آسیب نمی­بیند و هم مشتری گزینه­های متنوع بیشتری برای انتخاب عکس چاپی دارد.

 

 

دکور آتلیه کودک تهران

 

پیشنهادات متفرقه در دکور آتلیه کودک تهران

برای دکور ماهگرد فرزند دلبند خود می­توانید از لباس و وسایل فانتزی مانند لباس خرگوش ، موش ، گوزن،  گل و… ویا اکسسوری های مربوط به مشاغل مثل دانشمندی ، پزشکی ، آشپزی ، غواصی، موسیقی، خلبانی ، ناخدایی یا دیگرمشاغل استفاده کنید .

همچنین می توانید از دکور آتلیه کودک ترمه مواردی را انتخاب کنید که نوزاد شما بدون لباس در تم های مرتبط عکاسی داشته باشد که البته در زمان عکاسی دمای هوای محیط با توجه به نوع لباس و پوشش نوزاد تنظیم می شود که نوزاد آسیب نبیند.

 

خلاقیت در دکور آتلیه کودک تهران

 

مفتخریم که آتلیه نوزاد بارداری و کودک ترمه به عنوان بهترین آتلیه کودک تهران واقع در پیروزی شناخته شده ایم و ما با ارائه خدمات با کیفیت و نداشتن سقف خرید و دارا بودن دکورهای مناسب و متنوع برای کودکان و بزرگسالان ، همچنین مجهز به انواع لباسهای متنوع رایگان و دارای سایزبندی و رنگبندی ، رضایت مشتریان خود را کسب نموده ایم. برای تایید این ادعا میتونید نمونه کارهای ما را در بخش های مختلف وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک ترمه و همچنین در مشاوره حضوری ملاحظه نمایید. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۲۷۲۵۹۰۱

terme.kids.studio@ اینستاگرام آتلیه کودک و بارداری ترمه

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خیابان پیروزی ، ۱۰۰ دستگاه ، بین رستوران خشت بهشت و فست فود جیلیزویلیز پلاک ۵۲۴ طبقه۴ واحد۸
  • 09122725901
اسکرول به بالا