ترمه بهترین آتلیه عکس نوزاد و کودک ( عکاسی نوزاد ) در شرق تهران

پیدا کردن بهترین آتلیه عکس و عکاسی نوزاد در شرق تهران ،یا غرب و از شمال تا جنوب،  آن هم با این همه تنوع بسیار کار سختی است اما امروز می خواهیم شما والدین عزیز را در انتخابتان یاری نماییم.

کودکان در رشد و نمو هر سنی یک سری کار، چهره مختص به خود را دارند که امروزه با آگهی والدین شاهد ثبت عکس فرزندان در تمامی سنین هستیم. در سالهای گذشته شاهد عکاسی نوزاد در آتلیه هستیم چرا که  تنها دوربین های حرفه ای می توانند تمامی حالات چهره نوزاد شما را به تصویر و ماندگار سازند.

برای انتخاب بهترین آتلیه و عکاسی نوزاد باید به چه نکاتی توجه نماییم؟

  1. محیط: لازم است محیط آتلیه نوزاد کاملا بهداشتی ، تمیز و همراه با سکوت و دمای مطبوع در تمامی فصول باشد.
  2. تجهیزات: یکی دیگر از نکات قابل توجه تجهیزات مناسب و مهارت عکاس می باشد که بتواند عکس های خاطره انگیز و زیبایی را خلق کند.
  3. دکور: یک آتلیه نوزاد خوب باید از اکسسوری ها ، لوازم و دکورها و تمهای متنوعی برخوردار باشد تا والدین با مانور بهتری دکور دلخواهشان را انتخاب کنند.
  4. نمونه کار: نمونه کارهای عکاسی می تواند به شما کمک کند با سبک کاری و فضاها و تم های آن آتلیه آشنا شوید.
  5. لباس : آتلیه ای را برگزینید که لباس داشته باشد و همانند آتلیه ترمه به رایگان در اختیار شما قرار دهد چرا که لباسهای متنوع می تواند به جذابیت عکس دلبندتان بیافزاید.

بهترین زمانی برای عکاسی عکس نوزاد در آتلیه شرق تهران

برای عکس های نوزادی بهتر است فرزندتان خواب باشد و به همین علت ، حدودا بهترین زمان ممکن ۱۰ تا ۲۰ روزگی می باشد که بدن او انعطاف پذیر و خوابش عمیق است. البته این به آن معنا نیست اگر از این زمان خارج شده اید دیگر نمی توانید عکس نوزادی از دلبندتان بگیرید.

خوشحال می شویم افتخار ثبت عکس نوزادی از دلبندتان را به ما بسپارید. برای این منظور حتما قبل از مراجعه به آتلیه با ما تماس بگیرید و وقت خود را رزرو نمایید، تا با خیال آسوده در زمان مقرر بدون نیاز به هیچ گونه لباس و امکاناتی فرزند دلبندتان را به آتلیه ترمه بیاورید تا بهترین لحظات این دوران بسیار کوتاه و به یاد ماندنی را ثبت کنید:

۰۹۱۲۲۷۲۵۹۰۱

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خیابان پیروزی ، ۱۰۰ دستگاه ، بین رستوران خشت بهشت و فست فود جیلیزویلیز پلاک ۵۲۴ طبقه۴ واحد۸
  • 09122725901
اسکرول به بالا