نکاتی از عکاسی کودک

یکی از شاخه های عکاسی لذت بخش و البته با حساسیت بالا ، عکاسی کودک می باشد که نیازمند صبر و شکیبایی ، صمیمیت و دانستن نکاتی از عکاسی کودک است. چرا که کودک ممکن است متوجه محیط و قواعد عکاسی نباشد و باید شما با مهارت خود صمن همراه کردن کودک لحظاتی از بازی او را شکار کنید.

بر خلاف تصور برخی از والدین که گمان می کنند کودک را می توان برای عکاسی به هر آتلیه ای برد ، عکاسی از کودک لازم به داشتن دانش عکاسی کافی و تخصصی است که چه زمانی و در چه زاویه ای دکمه ثبت دوربین را بفشاری که عکسی با احساس ماندگار ثبت شود. عکاسی از کودکان نیازمند خلاقیت  همراه با دکور و لباس های متناسب می باشد. که اینجا به شما این مژده را می دهیم عکاسی کودک ترمه در شرق تهران علاوه بر ورودی رایگان و نداشتن محدودیت در تعداد عکس و سقف خرید ، لباس های متنوع نوزاد ، کودک دختر و پسر و بارداری  را در سایزبندی های مختلف به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دیگر نکاتی از عکاسی کودک هنر عکاس است که کودک را به میل خود هدایت به عکاسی و لبخند می نماید تا در عکس احساس و روحیه ای شاد و زیبا دیده شود.

طبیعی بودن چهره کودک یکی از مسائل بسیار مهم است که قبل تر عنوان شد یکی از راه های طبیعی شدن این است که کودک را وادار به ژست گرفتن یا خندیدن نکنید و با ارتباطی واقعی و صمیمی خنده بر لبان او بنشانید. امروزه متاسفانه بعضا شاهد آن هستیم با رتوش های بسیار پیچیده و زیاد چهره کودک تغییر کرده و از حالت معصومانه و طبیعی خود خارج می گردد. عکس کودک زمانی زیباست که تداعی چهره طبیعی و احساس واقعی او باشد.

آتلیه تخصصی نوزاد، کودک ، بارداری و خانوادگی ترمه در تهران واقع در شرق تهران محدوده پیروزی ، این افتخار دارد با بهره گیری از تجهیزات و کادر مجرب و صمیمی ، بدون دریافت ورودی ، بدون حداقل سفارش و حداقل تعداد عکس و با داشتن انواع لباس های متنوع برای کودکلن که استفاده از آنها کاملا رایگان می باشد هزینه عکس را پایین آورد. تا افتخار میزبانی تمامی شما عزیزان دار داشته باشد. برای رزرو وقت از قبل با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۲۷۲۵۹۰۱

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خیابان پیروزی ، ۱۰۰ دستگاه ، بین رستوران خشت بهشت و فست فود جیلیزویلیز پلاک ۵۲۴ طبقه۴ واحد۸
  • 09122725901
اسکرول به بالا